Müşteri Karşılama ve müşteri hizmetleri eğitimi

About the project

    • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler
    • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi
    • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi
    • Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Kişisel Kalite
    • Memnun Müşterinin İşletmeye Olan Etkileri
    • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi
    • Müşteri İlişkilerinde İlginin Önemi ve İlgi Türleri
    • Müşteri İhtiyaçlarının Karşılanması
    • Müşterinin Elde Edeceği Değer Analizi ve Müşteri Tatmini
    • Müşteri Profili Anketi
    • Müşteri Şikâyetlerini Anlama
    • Müşteri Şikâyetlerinin Nedenleri
    • Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma
    • Müşteri İletişiminde Temel Hatalar
    • Şikâyetleri Çözme Teknikleri
    • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri
    • İletişime Engel Olan Unsurlar
    • Algılama Farklılıkları
    • Sözlü İletişimin Kuralları
    • Sözsüz İletişim Kuralları
    • Hizmet Nedir?
    • Hizmet Kalitesinin Algılanması
    • Ayrıcalıklı Hizmet Sunmanın Kriterleri
    • Hizmet Kalitesinde Adımlar
    • Müşteri ile Telefon İletişiminde Profesyonellik
    • Telefonda Şikâyetlerle ve İtirazlarla Başa Çıkma
    • Telefon İletişiminde Etkili Çözümler
  • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek ancak kusursuz bir hizmet anlayışı ile mümkündür.Bireysel ya da kurumsal olarak çalışma hayatında ne kadar başarılı olduğunuz müşteriler üzerinde bıraktığınız izlenimle orantılıdır. Bu izlenimler müşteri işyerinize adım attığı anda yada telefonda görüşmenizden itibaren başlamaktadır.   Eğitim; ilk karşılamanın önemini, müşterinin beklentilerini aşmaya yönelik bir hizmet anlayışının geliştirilmesini ve etkin bir müşteri iletişimi ile sürekli bir müşteri sadakati yaratılabilmesini sağlayacak davranışların geliştirilmesini amaçlamaktadır.  
  • Çalışma hayatında sağlam bir temel edinmek isteyen üniversite öğrencileri ve yeni mezunlar; mesleki bilgi ve birikimlerini geliştirmek, daha iyi müşteri memnuniyeti ile sadık müşteri portföyü oluşturmak isteyen çalışanlar, yönetici adayları ve kendi işini kurmak isteyen genç girişimciler.
  • - Saat

Kurumsal Eğitimler

Müşteri Hizmetleri Eğitimi
Takım Çalışması Eğitimi
İletişim teknikleri eğitimi
Pazarlama ve satış teknikleri eğitimi
Proje Yönetimi eğitimi
Telefonda etkili iletişim eğitimi
Hedef belirleme ve takip sistemi eğitimi
Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi

Bireysel Eğitimler

Eğiticinin Eğitimi
Sigortacılık Eğitimi
İnsan Kaynakları Eğitimi
Sağlık kurumları yöneticiliği eğitimi
Pazarlama Yönetimi
Yabancı Dil Eğitimi
Satış Pazarlama

İletişim

0 232 486 70 76 - 0232 388 28 88

egitim@netsclub.com.tr

Sosyal Medya

JoomShaper